Pogosto zastavljena vprašanja

NAKUPOVANJE

Zakaj mi artikla ne dovoli dodati v košarico?

Če je gumb za dodajanje v košarico mlečno obarvan in se nanj ne da kliknti, je to zato, ker ste pozabili izbrati barvo in/ali velikost artikla. Ko bo oboje izbrano, boste artikel brez težav dodali v košarico.

NAROČILA

Kako vem, če je bilo moje naročilo pravilno oddano?

Če je bilo naročilo pravilno oddano in sprejeto z naše strani, boste v roku nekaj minut po elektronski pošti prejeli potrdilo naročila. To je avtomatsko sporočilo, zato nanj ne odgovarjajte. Praviloma naslednji delovni dan Vam bomo nato po elektronki pošti poslali predračun za plačilo naročila.

Ali svoje naročilo lahko prekličem?

V primeru, da se odločite naročilo preklicati po tem, ko ste ga preko spletne trgovine že oddali, lahko to storite naslednji delovni dan do 12h na telefonski številki +386 1 562 0007 ali  po elektronski pošti na naslov trgovina@dassasport.si.

PLAČILA

Kdaj bom prejel predračun za plačilo naročila?

Predračun boste prejeli ko bomo pričeli z obdelavo Vašega naročila, praviloma naslednji delovni dan po oddaji naročila.

Kakšen je rok za plačilo predračuna?

Rok za placilo predracuna je 8 dni od dauma, ki je naveden na njem. Če plačila v tem roku ne bomo prejeli, bomo naročilo preklicali. Pošiljka bo vedno odpremeljena šele po tem, ko bomo prejeli plačilo.

Ali lahko plačam tudi po povzetju?

Plačilo po povzetju žal ni mogoče.

Kakšni so stroški poštnine?

V kolikor boste pri naročilu izbrali opcijo dostave blaga na dom, Vam bomo na predračunu zaračunali tudi stroške poštnine, ki za pošiljke do 5kg znašajo 3,66 EUR, za pošiljke nad to težo pa 7,32 EUR. Paket Vam bomo na izbrani naslov poslali preko Pošte Slovenije ali DPD-ja.

Ali pošiljko lahko tudi osebno prevzamem?

Seveda, pošiljko lahko prevzamete tudi v naši prodajalni v IUC Trzin, znotraj delovnega časa. Ko bo naročilo pripravljeno, Vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti ali telefonu.

DOBAVLJIVOST BLAGA IN ROKI

Kdaj bom pošiljko predvidoma prejel/a?

Naročeno blago bomo dostavili, če bo to le mogoče, v običajnem dobavnem roku, ki znaša 5 – 7 delovnih dni od dneva prejema naročila. V kolikor blaga ne bo možno dostaviti običajnem7-dnevnem dobavnem roku, Vas bomo, takoj ko bo možno, obvestili o novem predvidenem roku dostave.

Kaj se zgodi, če je želen izdelek razprodan?

V posameznih primerih se lahko zgodi, da Vam posameznega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan. V tem primeru Vas bomo obvestili, kdaj bo izdelek predvidoma znova dobavljiv.

VRAČILA

Ali lahko izdelek vrnem, če z njim nisem zadovoljen/zadovoljna?

Pravico imate, da v roku 14 dni od prejema izdelka odstopite od nakupa, ne da bi Vam bilo treba pri tem navesti razlog za svojo odločitev, nas pa morate o svoji odločitvi pisno obvestiti in vrniti kupljeno blago. V tem primeru Vam bomo kupnino vrnili, razen bo ugotovljeno, da so vrnjeni izdelki poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja. Več o odstopu od pogodbe si lahko preberete v splošnih pogojih poslovanja.

Kdaj bom prejel/a vračilo kupnine?

V kolikor ste naročeno blago že plačali preden ste se odločili za odstop od pogodbe oz. vračilo blaga, Vam bomo vsa prejeta plačila vrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. V primeru, da ste blago prejeli preden ste odstopili od pogodbe, bomo vračilo prejetih plačil zadržali do prevzema vrnjenega blaga.

Na kašen način mi bo vrnjena kupnina?

Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen če ne želite drugačnega načina vračila. Najhitrejši in najpreprostejši način vračila je na vaš TRR (osebni račun). V primeru, da se odločite za takšen način vračila, prosimo, da nam sporočite številko osebnega računa.